شناسه خبر : 85503
سه شنبه 30 شهريور 1400 , 13:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاروان اربعین ۱۴۰۰جانبازان (۱)

برگزاری جلسه توجیهی اعزام کاروان اربعین لبیک یاحسین/تصاویر

جلسه توجیهی کاروان اربعین ۱۴۰۰« لبیک یاحسین»، اعزامی به همت گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار تهرانپارس با حضور زائران این کاروان، یعنی جانبازان و خانواده هایشان برگزار شد.

فاش نیوز - جلسه توجیهی کاروان اربعین 1400« لبیک یاحسین»، اعزامی به همت گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار تهرانپارس با حضور زائران این کاروان، یعنی جانبازان و خانواده هایشان برگزار شد.

  با نزدیک شدن بیستم ماه صفر و ایام سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، دل های تمامی مسلمین جهان بیتاب می گردد و باتوجه به اینکه طی چند سال اخیر زائران اربعین مولا از ایران به 3 میلیون نفر هم رسیده بود و با شیوع ویروس منحوس کرونا در سال گذشته دل های عاشقان مجبور به تحمل رنج فراق شد، اربعین رفته ها و اربعین نرفته ها داغ بر دل و جامانده از این پیاده روی معنوی میلیونی ماندند و امسال که به سختی اجازه اعزام 60 هزار نفر داده شد، دل های هزاران هزار ایرانی برای زیارت صاحب اربعین به سوی کربلا پر کشید.

 در همین راستا گروه جهادی حاج احمد متوسلیان هم از مدتی پیش اقدامات لازم را جهت برگزاری کاروان اربعین حسینی برای جانبازان و خانواده هایشان و اجابت آرزوی قلبی این عزیزان و پیروان و عاشقان حقیقی حسینی آغاز نمود.

 با اطلاع رسانی به جانبازان و خانواده هایشان، ثبت نام متقاضیان انجام شد و اقداماتی ازجمله تحویل گرفتن مدارک، ثبت نام در سامانه سماح، پیگیری پروازها و محل های اقامت و ... با سختی ها، پیگیری ها و پیچیدگی های خاص این ایام و با زحمات بی دریغ مسئولین کاروان به ویژه جانباز نخاعی حاج حسین اسرافیلی، جانباز قطع پا حاج اکبر حسین زاده و باقی مسئولین کاروان انجام شد و همچنان درحال پیگیری و انجام است.

 امروز در روز سه شنبه 3 ام شهریور ماه که 6 روز تا اربعین حسینی باقی مانده، اعضای کاروان برای انجام تست PCR  و جلسه توجیهی کاروان با هماهنگی مسئول اجرایی قوی و توانمند کاروان، در محل هواپیمایی پرواز کاروان جمع شدند.

 در این برنامه که از ساعت 10 صبح امروز آغاز و برنامه ریزی شده بود، با هماهنگی مسئول کاروان، چند نیروی درمانی از طرف آزمایشگاه معتبر وزارت بهداشت مستقر بودند و با آوردن لوازم انجام تست PCR، تست به سادگی و با نظم از اعضای کاروان گرفته شد و پس از آن در محوطه باز پشت دفتر هواپیمایی اعضای کاروان، جلسه توجیهی کاروان انجام شد.

در این برنامه مسئول اجرایی کاروان، جانباز حاج اکبر حسین زاده، پس از قرائت آیات قرآن مجید، به توضیح روند انجام امور و برنامه ها پرداخت.

سپس جانباز معلی نیز دقایقی چند مداحی نموده و پس از آن جلسه با پذیرایی از اعضا خاتمه یاقت.

تصاویر زیر مربوط به جلسه امروز می باشد:

 

گزارش و عکس از شهید گمنام

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi